Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

Educational psychology (Dorchester-on-Thames), 2014-04, Vol.34 (3), p.323-337
2014
Volltextzugriff (PDF)

International journal of emerging technologies in learning, 2021-01, Vol.16 (14), p.83
2021
Volltextzugriff (PDF)

European journal of psychology of education, 2020-09, Vol.35 (3), p.727-749
2020
Volltextzugriff (PDF)

British journal of educational technology, 2020-11, Vol.51 (6), p.2215-2233
2020
Volltextzugriff (PDF)

Journal of teacher education, 2014-09, Vol.65 (4), p.271-283
2014
Volltextzugriff (PDF)

Assessment and evaluation in higher education, 2011-01, Vol.36 (1), p.51-62
2011
Volltextzugriff (PDF)


Journal of research in science teaching, 2018-12, Vol.55 (10), p.1393-1418
2018
Volltextzugriff (PDF)


Educational evaluation and policy analysis, 2009-12, Vol.31 (4), p.416-440
2009
Volltextzugriff (PDF)


Educational Technology & Society, 2021-04, Vol.24 (2), p.107-119
2021
Volltextzugriff (PDF)

Journal of teacher education, 2010-01, Vol.61 (1-2), p.143-152
2010
Volltextzugriff (PDF)

Asia Pacific journal of education, 2022-04, Vol.42 (2), p.320-334
2022
Volltextzugriff (PDF)



The Australian journal of teacher education, 2016-01, Vol.41 (4), p.39-63
2016
Volltextzugriff (PDF)

Teachers and teaching, theory and practice, 2016-10, Vol.22 (7), p.819-841
2016
Volltextzugriff (PDF)

Teachers and teaching, theory and practice, 2014-03, Vol.20 (2), p.136-151
2014
Volltextzugriff (PDF)

Journal of teacher education, 2014-09, Vol.65 (4), p.315-326
2014
Volltextzugriff (PDF)

Asia-Pacific journal of teacher education, 2011-02, Vol.39 (1), p.17-32
2011
Volltextzugriff (PDF)

Journal of computer assisted learning, 2008-04, Vol.24 (2), p.128-143
2008
Volltextzugriff (PDF)


Sport, education and society, 2018-07, Vol.23 (6), p.520-532
2018
Volltextzugriff (PDF)
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Erscheinungsjahr
n.n
n.n