Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 1076
International journal of educational research, 2023, Vol.117, p.102096, Article 102096
2023

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Education policy network analysis: The state of the art
Ist Teil von
  • International journal of educational research, 2023, Vol.117, p.102096, Article 102096
Ort / Verlag
Elsevier Ltd
Erscheinungsjahr
2023
Link zum Volltext
Quelle
Elsevier ScienceDirect Journals Complete
Beschreibungen/Notizen
  • •This collection of papers offers a state of the art overview of education policy network analysis (EPNA). Many of the leading exponents of such work are included in the special Issue. The papers explore aspects of the theories and methods that underpin and inform EPNA and offer exemplars in the use of these in relation to specific cases. The cases have a broad spread of coverage, both geographical (USA, England, Brasil, China, Australia, Lebanon, Bangladesh) and in relation to topic (vocational Education, climate change, evidence based policy, international schools, philosophy for children, platformisation etc.).
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0883-0355
eISSN: 1873-538X
DOI: 10.1016/j.ijer.2022.102096
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1016_j_ijer_2022_102096
Format
Schlagworte
Ethnography, Governance, Networks

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX