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BibTeX
Journal of interactive marketing
Details
Titel
Journal of interactive marketing
Ort / Verlag
[New York, N.Y.] : Marketing EDGE ; (<Feb. 2022->:)
Link zum Volltext
EBSCOhost Business Source Ultimate
Verfügbar von 01/01/1998.
EZB-NALIW-01954 Sage Journals Online [Komplett] / Upgrade 2023
Verfügbar von 1999 Band: 13.
Wiley Online Library - AutoHoldings Journals
Verfügbar von 01/03/1998 Band: 12 Heft: 2 bis 01/12/2008 Band: 22 Heft: 1.
Wiley Online Library All Journals
Verfügbar von 1998 Band: 12 bis 2008 Band: 22 Heft: 4.
Elsevier Journals AutoHoldings
Verfügbar von 01/02/2012 Band: 26 Heft: 1 bis 30/11/2012 Band: 26 Heft: 4.
Druckausgabe
Verknüpfte Titel
Beschreibungen/Notizen
Refereed/Peer-reviewed
Title from table of contents screen (Wiley InterScience, viewed: Feb. 24, 2006).
Published: [Hoboken, N.J.] : Wiley Periodicals, Inc. : Direct Marketing Educational Foundation, Inc., <2005->
Edited by the Medill School of Journalism in cooperation with DMEF.
"An official publication of Marketing EDGE."--Vol. 56 (Nov. 2021), cover.
Volume 58, Issue 2-3 (May 2023) (Sage Journals, viewed April 19, 2023)
Vol. 12, issue 1 (winter 1998)-
Sprache
–
Identifikatoren
ISSN: 1520-6653
OCLC-Nummer: 42320913
Titel-ID: 9925014970406463
Format
Online resource
Schlagworte
Direct marketing
,
Internet marketing
,
Marketing direct
,
Marketing sur Internet