Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Journal of business research, 2015-10, Vol.68 (10), p.2140-2145
2015
Link zum Volltext

Journal of service research : JSR, 2017-02, Vol.20 (1), p.3-11
2017
Link zum Volltext

The Service industries journal, 2011-06, Vol.31 (8), p.1347-1363
2011
Link zum Volltext

International journal of hospitality management, 2021-04, Vol.94, p.102860, Article 102860
2021
Link zum Volltext

IIE transactions, 2024-02, Vol.ahead-of-print (ahead-of-print), p.1-13
2024
Link zum Volltext




Technological forecasting & social change, 2024-01, Vol.198, p.122946, Article 122946
2024
Link zum Volltext

Journal of service theory and practice, 2023-06, Vol.33 (4), p.577-597
2023
Link zum Volltext

International journal of productivity and performance management, 2020-12, Vol.69 (9), p.1833-1859
2020
Link zum Volltext

International journal of information management, 2021-04, Vol.57, p.102290, Article 102290
2021
Link zum Volltext

International journal of hospitality management, 2021-09, Vol.98, p.103018, Article 103018
2021
Link zum Volltext


Open Access
Are call centers sweatshops?
Annals of Business Administrative Science, 2018/09/29, pp.0180830a
2018
Link zum Volltext

Human Interface and the Management of Information. Designing Information, p.265-278
Link zum Volltext



Journal of the Academy of Marketing Science, 2006-10, Vol.34 (4), p.543-558
2006
Link zum Volltext

Customer contact in a digital world
Journal of service management, 2020-11, Vol.31 (6), p.1061-1069
2020
Link zum Volltext


Journal of marketing, 2009-03, Vol.73 (2), p.123-145
2009
Link zum Volltext


Group & organization management, 2019-10, Vol.44 (5), p.915-952
2019
Link zum Volltext

Journal of Accounting and Finance in Emerging Economies, 2020-12, Vol.6 (4), p.1069-1075
2020
Link zum Volltext
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Erscheinungsjahr
n.n
n.n