Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
International journal of mathematical education in science and technology, 2015-02, Vol.46 (2), p.305-311
2015
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2008-09, Vol.39 (6), p.819-829
2008
Link zum Volltext

Sequence factorial of g-gonal numbers
International journal of mathematical education in science and technology, 2013-06, Vol.44 (4), p.579-586
2013
Link zum Volltext

All square chiliagonal numbers
International journal of mathematical education in science and technology, 2016-10, Vol.47 (7), p.1123-1134
2016
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2012-06, Vol.43 (4), p.504-510
2012
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2014-01, Vol.45 (6), p.947-952
2014
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2011-06, Vol.42 (4), p.553-557
2011
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2010-01, Vol.41 (7), p.970-975
2010
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2003-01, Vol.34 (5), p.751-755
2003
Link zum Volltext

Infinite sums of M-bonacci numbers
International journal of mathematical education in science and technology, 2009-01, Vol.40 (2), p.300-306
2009
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2014-01, Vol.45 (6), p.911-923
2014
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2001-11, Vol.32 (6), p.906-910
2001
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2002-05, Vol.33 (3), p.441-449
2002
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2003-11, Vol.34 (6), p.944
2003
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2002-09, Vol.33 (5), p.769-772
2002
Link zum Volltext