Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...




The Journal of mathematical behavior, 2020-06, Vol.58, p.100779, Article 100779
2020
Link zum Volltext

The Journal of mathematical behavior, 2019-03, Vol.53, p.129-147
2019
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2018-01, Vol.49 (1), p.138-153
2018
Link zum Volltext

Journal of technology and teacher education, 2018-01, Vol.26 (1), p.33
2018
Link zum Volltext





The Mathematics Enthusiast, 2024-02, Vol.21 (1-2), p.443-458
2024
Link zum Volltext

For the learning of mathematics, 2015-07, Vol.35 (2), p.2-8
2015
Link zum Volltext

Advances in Mathematics Education Research on Proof and Proving, p.253-268
Link zum Volltext

Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018, p.1-8
2018
Link zum Volltext

Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018, p.47-69
2018
Link zum Volltext

Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018
2018
Link zum Volltext

Intro
Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018
2018
Link zum Volltext

Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018, p.113-130
2018
Link zum Volltext

Open Access
ERME Column
EMS Newsletter, 2018, Vol.2018-3 (107), p.45-46
2018
Link zum Volltext

Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018, p.131-154
2018
Link zum Volltext

Considering What We Want to Represent
Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018, p.163-167
2018
Link zum Volltext

Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018, p.155-161
2018
Link zum Volltext

Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, 2018, p.71-93
2018
Link zum Volltext
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n