Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

The Modern language journal (Boulder, Colo.), 2004-06, Vol.88 (2), p.229-244
2004
Link zum Volltext

Open learning, 2006-06, Vol.21 (2), p.111-123
2006
Link zum Volltext

Language learning journal, 2005-01, Vol.32 (1), p.27-37
2005
Link zum Volltext

Assessment and evaluation in higher education, 2014-01, Vol.39 (6), p.699-714
2014
Link zum Volltext


Assessment and evaluation in higher education, 2019-10, Vol.44 (7), p.1017-1028
2019
Link zum Volltext



Open Access
Plagiarism in second-language writing
Language teaching, 2014-07, Vol.47 (3), p.269-302
2014
Link zum Volltext

Computer assisted language learning, 2022-12, Vol.35 (9), p.2761-2789
2022
Link zum Volltext

Assessment in education : principles, policy & practice, 2021-01, Vol.28 (1), p.37-57
2021
Link zum Volltext


Computer assisted language learning, 2011-10, Vol.24 (4), p.317-335
2011
Link zum Volltext

European journal of engineering education, 2022-11, Vol.47 (6), p.1061-1082
2022
Link zum Volltext


Assessment in education : principles, policy & practice, 2021-01, Vol.28 (1), p.13-36
2021
Link zum Volltext

Curriculum journal (London, England), 2017-06, Vol.28 (2), p.283-299
2017
Link zum Volltext

Open Access
Washback in Language Assessment
International journal of English studies, 2013-07, Vol.13 (2), p.39-51
2013
Link zum Volltext

Language learning in higher education (Berlin, Germany), 2022-10, Vol.12 (2), p.429-451
2022
Link zum Volltext



Educational practice & theory, 2019-12, Vol.41 (2), p.43
2019
Link zum Volltext

SAGE open, 2021-01, Vol.11 (1), p.215824402110071
2021
Link zum Volltext

Aktive Filter
KollektionIngentaConnect Journals
ThemaStudent Attitudes
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Erscheinungsjahr
n.n
n.n