Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...


Information and computation, 2019-12, Vol.269, p.104453, Article 104453
2019
Link zum Volltext

Open Access
How to use expert advice
Journal of the ACM, 1997-05, Vol.44 (3), p.427-485
1997
Link zum Volltext


Machine learning, 1997, Vol.27 (1), p.51-68
1997
Link zum Volltext

Mobile networks and applications, 2000-12, Vol.5 (4), p.285-297
2000
Link zum Volltext

Open Access
Boosting Methods for Regression
Machine learning, 2002-05, Vol.47 (2-3), p.153-200
2002
Link zum Volltext

A Generalized Representer Theorem
Computational Learning Theory, 2001, Vol.2111, p.416-426
2001
Link zum Volltext

Machine learning, 2006-12, Vol.65 (2-3), p.361-387
2006
Link zum Volltext

Debugging concurrent programs
ACM computing surveys, 1989-12, Vol.21 (4), p.593-622
1989
Link zum Volltext

Open Access
Apple tasting
Information and computation, 2000, Vol.161 (2), p.85-139
2000
Link zum Volltext

Open Access
Combining initial segments of lists
Theoretical computer science, 2014-01, Vol.519, p.29-45
2014
Link zum Volltext

Sixth International Conference on 3-D Digital Imaging and Modeling (3DIM 2007), 2007, p.435-442
2007


Information and computation, 2001-05, Vol.166 (2), p.133-155
2001
Link zum Volltext


Noise Free Multi-armed Bandit Game
Language and Automata Theory and Applications, p.412-423
Link zum Volltext

Machine learning, 1996, Vol.25 (1), p.71-110
1996
Link zum Volltext

Information and computation, 2000, Vol.161 (2), p.140-171
2000
Link zum Volltext

Third International Symposium on 3D Data Processing, Visualization, and Transmission (3DPVT'06), 2006, p.567-574
2006

Computational Learning Theory, 2001, Vol.2111, p.224-240
2001
Link zum Volltext

Theoretical computer science, 2002-07, Vol.284 (1), p.67-108
2002
Link zum Volltext

Combining Initial Segments of Lists
Algorithmic Learning Theory, p.219-233
Link zum Volltext

Computational Learning Theory, 2001, Vol.2111, p.208-223
2001
Link zum Volltext
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n