Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
International perspectives on education and society, 2023, Vol.45, p.117-138
2023
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2022, Vol.42A, p.93-105
2022
Link zum Volltext



International perspectives on education and society, 2019, Vol.36, p.249-267
2019
Link zum Volltext

Second International Research Handbook on Values Education and Student Wellbeing, 2023, p.783-810
2023
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2019, Vol.37, p.89-95
2019
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2023, Vol.47, p.25-43
2023
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2022, Vol.42B, p.141-161
2022
Link zum Volltext


Open Access
Governance in Chinese Universities
Research in the sociology of organizations, 2023, Vol.86, p.171-197
2023
Link zum Volltext


International perspectives on education and society, 2017, Vol.33, p.55-83
2017
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2017, Vol.33, p.85-111
2017
Link zum Volltext


International perspectives on education and society, 2023, Vol.45, p.195-211
2023
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2022, Vol.42A, p.185-205
2022
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2017, Vol.33, p.205-226
2017
Link zum Volltext

Technologies, Artificial Intelligence and the Future of Learning Post-COVID-19, p.619-634
Link zum Volltext

Learning and Collaboration Technologies: Games and Virtual Environments for Learning, p.170-184
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2019, Vol.36, p.137-156
2019
Link zum Volltext

Handbook of Curriculum Theory, Research, and Practice, p.295-314
Link zum Volltext

International perspectives on education and society, 2022, Vol.43B, p.97-120
2022
Link zum Volltext


Sustaining Employability Through Work-life Learning, p.261-283
Link zum Volltext
Aktive Filter
KollektionPsychology & Behavioral Sciences Collection
KollektionWiley Online Library Journals Frontfile Complete
PublikationsformBuchkapitel
ThemaHigher Education
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen