Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 13 von 206

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Teaching and Learning in Psychology Related to COVID-19: Introduction to the Special Issue
Ist Teil von
  • Scholarship of teaching and learning in psychology, 2022-06, Vol.8 (2), p.83-84
Ort / Verlag
Washington: Educational Publishing Foundation
Erscheinungsjahr
2022
Link zum Volltext
Quelle
EBSCO_PsycARTICLES
Beschreibungen/Notizen
  • This brief article is an introduction to the special issue “Teaching and Learning in Psychology Related to Covid-19.” One of the many lessons readers may extract from this collection of articles (and forthcoming contributions) is that crisis creates stress but also opportunity. The scholarship in these articles can be applied to teaching and learning beyond pandemic conditions. (PsycInfo Database Record (c) 2022 APA, all rights reserved)
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 1433895854, 9781433895852
ISSN: 2332-2101
eISSN: 2332-211X
DOI: 10.1037/stl0000328
Titel-ID: cdi_proquest_journals_2673401714

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX