Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 11 von 415
Reader (Houghton, Mich.), 2013-10 (65/66), p.146
2013
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Attending to the Act of Reading: Critical Reading, Contemplative Reading, and Active Reading
Ist Teil von
  • Reader (Houghton, Mich.), 2013-10 (65/66), p.146
Ort / Verlag
Easton: Reader (Lafayette College, Department of English)
Erscheinungsjahr
2013
Quelle
ProQuest_Literature Online_英美文学在线
Beschreibungen/Notizen
  • In Bialostosky's view, "the problem...is not that students read literature with the unexamined resources they use to engage in everyday discursive exchange but that they check those resources at the classroom door." [...]he wants students to "reflect upon" what they already know about reading in order to use it better (113). [...]readers may practice both, even at the same time. [...]these two ways of reading share certain qualities. [...]at least a day later, students should review the text and notes, see what they remember and what questions still remain, and reread parts of the text. [...]another student described an incident where she experienced the contrast between reading actively and not reading actively.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0742-9681
Titel-ID: cdi_proquest_journals_1753212816

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX