Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
British educational research journal, 1993, Vol.19 (4), p.407-420
1993
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Teacher Perceptions of Their Needs as Mentors in the Context of Developing School-based Initial Teacher Education
Ist Teil von
  • British educational research journal, 1993, Vol.19 (4), p.407-420
Ort / Verlag
Oxford, UK: Blackwell Publishing Ltd
Erscheinungsjahr
1993
Quelle
Taylor & Francis Journals Auto-Holdings Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Responses from teachers to a limited investigation of their perceived training needs as potential mentors are analysed in the context of a model which identifies different approaches to mentoring and different levels of operation. The diverse views presented by these teachers have implications for future initial teacher education programmes if students are to continue to have access to a wide range of aspects of support and advice.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX