Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 18 von 27

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
SHAKESPEARE AND THE GRADUATE ENGLISH CURRICULUM
Ist Teil von
  • Teaching Shakespeare, 2015, p.67
Ort / Verlag
Princeton University Press
Erscheinungsjahr
2015
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • The question comes up repeatedly. The table of contents of the present volume bears witness; so does the agenda for the first annual convention of the reorganized Shakespeare Association of America in 1973, where I was invited to address the topic. After I had accepted the invitation, I experienced a series of emotions ranging from apathy to rage, and long after that occasion I am not sure I have them all sorted out. Shakespeare’s place in graduate English studies, after all, is, or should be, a less vital and controversial issue at the moment than mother’s place in the home.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX