Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Wholehearted Teaching of Gifted Young Women: Cultivating Courage, Connection, and Self-Care in Schools
Ist Teil von
  • Prufrock Press Inc, 2018
Auflage
1st
Ort / Verlag
Oxford: Routledge
Erscheinungsjahr
2018
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • Wholehearted Teaching of Gifted Young Women explores the important role school communities play in supporting the social and emotional needs of highachieving young women. Using a youth participatory action research model, this project follows 20 student researchers from high school through college. This longitudinal study leads to "Wholehearted Teaching," a new framework for cultivating courage, connection, and self-care in schools. Framed with personal stories and filled with practical suggestions, this book offers strategies for teachers, counselors, parents, and high-achieving young women as they navigate the precipice of youth and everything after.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX