Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 20 von 233

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Is resistance futile? Teachers’ viewpoints about school inspection—Taking practioners’ perspectives into account
Ist Teil von
  • Studies in educational evaluation, 2020-03, Vol.64, p.100825, Article 100825
Ort / Verlag
Elsevier Ltd
Erscheinungsjahr
2020
Link zum Volltext
Quelle
ScienceDirect
Beschreibungen/Notizen
  • •School Inspection is critically targeted by a large number of teaching staff.•Teachers mostly perceive school inspection as a control instrument.•Teachers collect information carefully before fixing their attitudes.•Teachers only see tiny effects of school inspection.•Teachers’ perspectives are relevant for improving school inspection.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0191-491X
eISSN: 1879-2529
DOI: 10.1016/j.stueduc.2019.100825
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1016_j_stueduc_2019_100825
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX