Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 5022859

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Learning in the synergy of multiple disciplines: 4th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2009, Nice, France, September 29 - October 2, 2009. Proceedings
Auflage
2009 edition.
Ort / Verlag
Berlin, Heidelberg: Springer
Erscheinungsjahr
2009
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • This book constitutes the refereed proceedings of the 4th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2009, held in Nice, France in September/October 2009. The 35 revised full papers, 17 short papers, and 35 posters presented were carefully reviewed and selected from 136 paper submissions and 22 poster submissions. The papers are organized in topical sections on adaptation and personalization, interoperability, semantic Web, Web 2.0., data mining and social networks, collaboration and social knowledge construction, learning communities and communities of practice, learning contexts, problem and project-based learning, inquiry, learning, learning design, motivation, engagement, learning games, and human factors and evaluation.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9783642046353, 3642046355
ISSN: 0302-9743
eISSN: 1611-3349
DOI: 10.1007/978-3-642-04636-0
Titel-ID: cdi_askewsholts_vlebooks_9783642046360

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX