Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
American journal of pharmaceutical education, 2019-06, Vol.83 (5), p.7481-7481, Article 7481
2019

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Encouraging Students to Challenge Assumptions
Ist Teil von
  • American journal of pharmaceutical education, 2019-06, Vol.83 (5), p.7481-7481, Article 7481
Ort / Verlag
United States: Elsevier Inc
Erscheinungsjahr
2019
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Sound logical reasoning requires a critical examination of all available evidence and the willingness and ability to challenge key assumptions implicit in the conclusions we reach and the informed decisions we make. Student pharmacists should be encouraged to recognize and challenge assumptions that practicing pharmacists frequently make, which threaten patient safety.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0002-9459
eISSN: 1553-6467
DOI: 10.5688/ajpe7481
Titel-ID: cdi_pubmedcentral_primary_oai_pubmedcentral_nih_gov_6630862

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX