Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
To the student whom it may concern
Support for learning, 2009-05, Vol.24 (2), p.101-102
2009

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
To the student whom it may concern
Ist Teil von
  • Support for learning, 2009-05, Vol.24 (2), p.101-102
Ort / Verlag
Oxford, UK: Blackwell Publishing Ltd
Erscheinungsjahr
2009
Link zum Volltext
Quelle
EBSCOhost Psychology and Behavioral Sciences Collection
Beschreibungen/Notizen
  • In this short piece Stephanie Klein, a final‐year teacher trainee at a college in the USA, talks about dyslexia as seen through the context of her family experience. She provides a highly personal and uplifting account, which accentuates that there is a range of straightforward strategies which students can invoke to address their learning difficulties.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0268-2141
eISSN: 1467-9604
DOI: 10.1111/j.1467-9604.2009.01406.x
Titel-ID: cdi_proquest_journals_214649776

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX