Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Journal of geoscience education, 2015-05, Vol.63 (2), p.87-89
2015

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Opportunities and Acclaim for JGE Contributors
Ist Teil von
  • Journal of geoscience education, 2015-05, Vol.63 (2), p.87-89
Ort / Verlag
Bellingham: National Association of Geoscience Teachers
Erscheinungsjahr
2015
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • If such a case arises, then that third cycle of revision will be the last, and the manuscript will be rejected. [...]authors are strongly encouraged to make good use of the peer-review feedback when revising manuscripts, and to contact the assigned Editor or Associate Editor should they have questions regarding the reviews. [...]high impact peer-review and scholarly contributions to geoscience education are also recognized through the JGE Outstanding Reviewer and Outstanding Paper Awards (http://nagt-jge.org/page/awards).

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX