Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Educational measurement, issues and practice, 1989-03, Vol.8 (1), p.14-22
1989

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Methods for Improving Standardized Test Scores: Fruitful, Fruitless, or Fraudulent?
Ist Teil von
  • Educational measurement, issues and practice, 1989-03, Vol.8 (1), p.14-22
Ort / Verlag
Oxford, UK: Blackwell Publishing Ltd
Erscheinungsjahr
1989
Link zum Volltext
Beschreibungen/Notizen
  • You may be able to identify several ways students can be prepared to take an upcoming test, but which ways are ethical to use? There are available materials that you may purchase and use to prepare students for a test: Are they effective and is it ethical to use them? What constitutes an ethically acceptable test preparation procedure?
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0731-1745
eISSN: 1745-3992
DOI: 10.1111/j.1745-3992.1989.tb00304.x
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1111_j_1745_3992_1989_tb00304_x
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX