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Strategic management collection
1. ed, 2010
Signatur: PZR13495

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Fundamentals of global strategy : a business model approach
Ist Teil von
  • Strategic management collection
Auflage
1. ed
Ort / Verlag
New York, N.Y. : Business Expert Press
Erscheinungsjahr
2010
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Beschreibungen/Notizen
  • Bibliogr.: p. 245-250
  • List of figures -- Preface -- Acknowledgments -- Part I. Understanding globalization -- 1. Competing in a global world -- 2. The globalization of companies and industries -- 3. Generic strategies for global value creation -- 4. Global strategy as business model change -- Part II. Globalizing the business model -- 5. Target markets and modes of entry -- 6. Globalizing the value proposition -- 7. Global branding -- 8. Globalizing the value chain infrastructure -- 9. Global supply-chain management -- 10. Globalizing the management model -- Appendix A. Global trade: doctrines and regulation -- Appendix B. Suggested cases -- Notes -- References -- Index
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781606490723, 1606490729
OCLC-Nummer: 812243899, 812243899
Titel-ID: 990020880430106463
Format
xiv, 256 S.
Systemstelle
PZR
Schlagworte
Globalisierung, Strategisches Management, Geschäftsmodell

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