Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 13 von 24

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Autonomy Support Beyond the Language Learning Classroom : A Self-Determination Theory Perspective
Ort / Verlag
Bristol ; Blue Ridge Summit : Multilingual Matters
Erscheinungsjahr
[2022]
Link zu anderen Inhalten
Beschreibungen/Notizen
  • Through the application of self-determination theory (SDT) to research and practice, this book deepens our understanding of how autonomous language learning can be supported, developed and understood outside of the classroom. The chapters deal with learning environments and open spaces, communities and relationships, and dialogue and interaction
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781788929059, 9781788929042
DOI: 10.21832/9781788929059
OCLC-Nummer: 1291591907, 1291591907
Titel-ID: 99371438636206441