Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 2 von 2
Routledge Research in Early Childhood Education Series
2020
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Multiliteracies and early years innovation : perspectives from Finland and Beyond
Ist Teil von
  • Routledge Research in Early Childhood Education Series
Ort / Verlag
London ; New York : Routledge
Erscheinungsjahr
2020
Beschreibungen/Notizen
  • Cover; Half Title; Series Page; Title Page; Copyright Page; Contents; List of illustrations; List of tables; List of contributors; Acknowledgements; 1. Multiliteracies and early years innovation: Perspectives from Finland and beyond; 2. Early years teachers' work and play with multiliteracies; 3. Finnish teachers making sense of and promoting multiliteracies in early years education; 4. Conceptualizing and recontextualizing child and teacher multiliteracy goals in digital video production; 5. Promoting young children's scientific literacy as a dynamic practice
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9780429432668
DOI: https://doi.org/10.4324/9780429432668
Titel-ID: 9925075066906463
Format
1 Online-Ressource (xii, 213 Seiten)
Schlagworte
EDUCATION / General, Early childhood education, Literacy, Education and state