Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 18 von 3341

Details

Titel
International journal of market research : the journal of the Market Research Society
Link zum Volltext
Druckausgabe
Verknüpfte Titel
Beschreibungen/Notizen
  • Refereed/Peer-reviewed
  • Available only to authorized users.
  • Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002.
  • Each vol. includes cumulative index to preceding vols.
  • Description based on print version record.
  • Latest issue consulted: Volume 62, number 6 (November 2020) (SAGE Journals, viewed November 5, 2020).
  • Vol. 42, issue 1 (winter 1999/2000)-
Sprache
Identifikatoren
ISSN: 2515-2173
OCLC-Nummer: 712614032
Titel-ID: 9925018959706463
Format
1 online resource (volumes) :; illustrations
Schlagworte
Marketing research, Marketing