Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 530
Journal of global fashion marketing
2010-
Volltextzugriff (PDF)

Details

Titel
Journal of global fashion marketing
Ort / Verlag
[Seoul, Korea] : Korean Academy of Marketing Science, (2010-2012:), [Abingdon, Oxfordshire, UK] : Routledge, Taylor & Francis Group (2013- :)
Erscheinungsjahr
2010-
Druckausgabe
Beschreibungen/Notizen
  • Refereed/Peer-reviewed
  • Some issues also called "Special Issue" and have theme titles.
  • "A publication of the Korean Scholars of Marketing Science and Yonsei University."
  • Description based on: Volume 1, Issue 1 (2010); title from journal home pape (publisher's website viewed Aug. 12, 2014).
  • Latest issue consulted: Vol. 10, no. 2 (2019) (Taylor & Francis website, viewed May 11, 2019).
  • Began with: Volume 1, Issue 1 (2010).
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 2325-4483, 2093-2685
OCLC-Nummer: 818653233
Titel-ID: 9925015228506463
Format
1 online resource
Schlagworte
Fashion merchandising, Fashion