Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 13 von 53

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Isms in Language Education : Oppression, Intersectionality and Emancipation
Ort / Verlag
Berlin ; Boston : De Gruyter Mouton
Erscheinungsjahr
[2017]
Link zum Volltext
Link zu anderen Inhalten
Beschreibungen/Notizen
  • This volume develops a comprehensive understanding of the manner in which dominant/emergent ideologies, discourses and social structures impact language education. The 17 chapters analyze the complex social dynamics of "isms" within language education and detail how such dynamics influence language education pedagogies and practices, institutional policies, intergroup subjectivities in addition to language proficiency achievements
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781501503085, 9781501502965, 9781501510823
DOI: 10.1515/9781501503085
OCLC-Nummer: 1009176397, 1009176397
Titel-ID: 990369306620206441