Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 1 von 9

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Real Kids : Creating Meaning in Everyday Life
Ort / Verlag
Cambridge, MA : Harvard University Press
Erscheinungsjahr
[2009]
Link zum Volltext
Link zu anderen Inhalten
Beschreibungen/Notizen
  • Engel argues that the "scientist in a crib" view held by many parents and teachers encourages them to expect more logical reasoning and emotional self-control from children than they possess. She provides a concise and valuable overview of what modern developmental psychologists have learned about children's developing powers of perception and capacity for reasoning, but also suggests new ways of studying children that better capture the truth about their young minds
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9780674036499
DOI: 10.4159/9780674036499
OCLC-Nummer: 979621188, 979621188
Titel-ID: 990369087120206441
Format
1 online resource (235 p.)
Schlagworte
PSYCHOLOGY / Psychotherapy / Child & Adolescent