Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 2 von 234

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Chapter: Future Research Directions for Innovating Pedagogy from book: Adaptive and Adaptable Learning:11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016, Lyon, France, September 13-16, 2016, Proceedings
Ort / Verlag
Springer
Erscheinungsjahr
2016
Link zum Volltext
Beschreibungen/Notizen
  • Open Access
  • A series of reports on Innovating Pedagogy were launched in 2012 to look at the trends that show how practitioners may engage in innovation in pedagogy. This paper looks at the latest set of trends, and highlights four 2015 trends that seem particularly rich for researchers to explore in the next five years
  • English
Sprache
Identifikatoren
ISBN: 9783319451527, 9783319451534
Titel-ID: 990229052430206441
Format
1 electronic resource (3 p.)
Schlagworte
Theory and practice of education