Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 24 von 730

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Musiklernwelten erkennen und gestalten : eine qualitative Studie über Musikschularbeit in Österreich
Ist Teil von
Ort / Verlag
Wien : LIT
Erscheinungsjahr
2016
Link zum Volltext
Verknüpfte Titel
Beschreibungen/Notizen
  • Open Access
  • The research project Recognizing, Acknowledging and Designing Music Learning Worlds studied the educational practices and the music education principles of music school teachers in Austria. The project was designed as a qualitative comparative study, based on the Grounded Theory method, and using formal/informal (music) learning as a sensitizing concept. The resulting grounded theory defines the work of teachers in music schools as the constant process of recognizing, acknowledging and designing music learning worlds
Sprache
Deutsch
Identifikatoren
ISBN: 9783643505552
Titel-ID: 990229009410206441