Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 35 von 111

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Language, literacy and learning in primary schools : implications for teacher development programs in Nigeria
Ort / Verlag
Washington, D.C : World Bank
Erscheinungsjahr
c2007
Link zum Volltext
Beschreibungen/Notizen
  • Includes bibliographical references (p. 57-58)
  • Learning and teaching in primary schools -- Assessments of learning achievements in primary schools -- Language development, acquisition of literacy and learning across the school curriculum -- Classroom teaching and learning interactions -- Summary and conclusions -- The professional development of primary school teachers -- The structure and organization of teacher education programs for primary school teachers -- The quality of teacher education programs -- Professional development for primary school teachers -- Summary and conclusions -- Policy issues in reform of teacher development and professional support -- Recommendations.
  • Online-Ausg
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 0821370480, 0821370499, 9780821370483, 9780821370490
OCLC-Nummer: 1074828568, 1074828568
Titel-ID: 990198836180206441

Angaben zur Sekundärform

Erscheinungsform
Online-Ausg
Teil von
World Bank E-Library Archive ; 041181-4