Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 19 von 49

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Marketing research : text and cases [Elektronische Ressource]
Ort / Verlag
New York : Best Business Books
Erscheinungsjahr
c2002
Link zum Volltext
Beschreibungen/Notizen
  • Student data on CD accompanying the text is also available on floppy disk from The Haworth Press. - Includes bibliographical references (p. 379-383) and index
  • This step-by-step textbook shows students how to design, conduct, and interpret market research. Marketing research: text and cases covers the full range of this topic from the difference between strategic and tactical decisions to choosing the proper research design and on to advice on successfully presenting results. Marketing research provides clear explanations of complex issues, including the interpretation of statistics. Its charts, graphs, figures, sample questionnaires, and case studies make important points easier to grasp. The practice cases (including an SPSS data disk) offer engaging real-world problems that test the student's research and analysis skills
  • Sofern kein Zugang über ein Universitätsnetz zur Verfügung steht, kann eine Registrierung zur kostenlosen Nutzung erfolgen: http://www.nationallizenzen.de
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 0585484678
OCLC-Nummer: 1076183001, 1076183001
Titel-ID: 990160604500206441
Format
xi, 395 p.; ill; 23 cm.; 1 computer optical disc (4 3/4 in.)
Schlagworte
Marketing research, Electronic books

Angaben zur Sekundärform

Erscheinungsjahr
2003
Ort / Verlag
Boulder, Colo : NetLibrary
Teil von
E-Books von NetLibrary