Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 6

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Catalyzing change in high school mathematics : initiating critical conversations
Ort / Verlag
Reston, VA : The National Council of Teachers of Mathematics, Inc.
Erscheinungsjahr
[2018]
Link zu anderen Inhalten
Beschreibungen/Notizen
  • Includes bibliographical references
  • Catalyzing Change in High School Mathematics : Initiating Critical Conversations is written for classroom teachers; counselors, coaches, specialists, and instructional leaders; school, district, and state administrators; curriculum developers; and policymakers at all levels with the goal of beginning a serious discussion of the issues for high school mathematics that are outlined in this document.--
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781680540147
OCLC-Nummer: 1106785101, 1106785101
Titel-ID: 990019718120106463
Format
xiii, 107 Seiten; Diagramme
Systemstelle
TMP
Schlagworte
Mathematics

Lade weitere Informationen...