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BibTeX
3D game engine architecture : engineering real-time applications with wild magic
The Morgan Kaufmann series in interactive 3D technology
Eberly, David H
2005
Signatur:
KNZS3988
Details
Autor(en) / Beteiligte
Eberly, David H
Titel
3D game engine architecture : engineering real-time applications with wild magic
Ist Teil von
The Morgan Kaufmann series in interactive 3D technology
Ort / Verlag
Amsterdam [u.a] : Elsevier [u.a.]
Erscheinungsjahr
2005
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Inhaltsverzeichnis
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 012229064X
OCLC-Nummer: 254424281, 254424281
Titel-ID: 990010014960106463
Format
XV, 736 S. : Ill., graph. Darst.; 1 CD-ROM (12 cm)
Systemstelle
KNZT
,
KNZS
Schlagworte
Dreidimensionale Computergrafik
,
Echtzeitbildverarbeitung
,
Computerspiel
,
Programmierung
,
Computer graphics
,
Three-dimensional display systems
,
Real-time programming
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