Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

ACM transactions on graphics, 2015-07, Vol.34 (4), p.1-12
2015
Link zum Volltext

ACM transactions on graphics, 2020-07, Vol.39 (4), p.45:1-45:14, Article 45
2020
Link zum Volltext

ACM transactions on graphics, 2021-12, Vol.40 (6), p.1-13, Article 209
2021
Link zum Volltext

ACM transactions on multimedia computing communications and applications, 2018-11, Vol.14 (4), p.1-22, Article 81
2018
Link zum Volltext



Proceedings of the ACM SIGGRAPH/Eurographics Symposium on computer animation, 2012, p.65-70
2012
Link zum Volltext

Proceedings of the 8th ACM SIGGRAPH Conference on motion in games, 2015, p.151-157
2015
Link zum Volltext

ACM transactions on computational logic, 2004-10, Vol.5 (4), p.732-767
2004
Link zum Volltext

Proceedings of the Seventh International Conference on motion in games, 2014, p.109-117
2014
Link zum Volltext

Proceedings of the 19th ACM international conference on multimedia, 2011, p.323-332
2011
Link zum Volltext

Cloning crowd motions
Proceedings of the ACM SIGGRAPH/Eurographics Symposium on computer animation, 2012, p.201-210
2012
Link zum Volltext

Proceedings of the 8th ACM SIGGRAPH Conference on motion in games, 2015, p.167-176
2015
Link zum Volltext

Proceedings of the 18th ACM symposium on virtual reality software and technology, 2012, p.69-76
2012
Link zum Volltext

Proceedings of the 25th Conference on l'interaction homme-machine, 2013, p.115-124
2013
Link zum Volltext

Proceedings of Motion on games, 2013, p.93-102
2013
Link zum Volltext

Proceedings of the 19th ACM international conference on multimedia, 2011, p.831-832
2011
Link zum Volltext


CHI '13 Extended Abstracts on Human Factors in Computing Systems, 2013, p.3035-3038
2013
Link zum Volltext