Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
International journal of online pedagogy and course design, 2023-01, Vol.13 (1), p.1-17
2023
Link zum Volltext

International journal of adult education and technology (Print), 2022-01, Vol.13 (1)
2022
Link zum Volltext



International journal of computer-assisted language learning and teaching, 2022-10, Vol.12 (4)
2022
Link zum Volltext


International journal of virtual and personal learning environments, 2022-02, Vol.12 (1)
2022
Link zum Volltext

International journal of technoethics, 2014-07, Vol.5 (2), p.37-60
2014
Link zum Volltext


International journal of adult education and technology (Print), 2021-07, Vol.12 (3), p.15
2021
Link zum Volltext

International journal of sociotechnology and knowledge development, 2014-04, Vol.6 (2), p.1-16
2014
Link zum Volltext

International journal of intelligent mechatronics and robotics, 2011-10, Vol.1 (4), p.87-99
2011
Link zum Volltext

International journal of geotechnical earthquake engineering, 2015-01, Vol.6 (1), p.28-49
2015
Link zum Volltext

International journal of manufacturing, materials, and mechanical engineering, 2011-10, Vol.1 (4), p.65-74
2011
Link zum Volltext

International journal of cloud applications and computing, 2015-04, Vol.5 (2), p.36-52
2015
Link zum Volltext

International journal of cloud applications and computing, 2012-04, Vol.2 (2), p.12-30
2012
Link zum Volltext

International journal of e-planning research, 2022-01, Vol.11 (1), p.1-12
2022
Link zum Volltext

International journal of information technologies and systems approach, 2023-01, Vol.16 (2), p.1-19
2023
Link zum Volltext


International journal of system dynamics applications, 2021-07, Vol.10 (4), p.1-29
2021
Link zum Volltext

International journal of applied behavioral economics, 2022-01, Vol.11 (1), p.1-10
2022
Link zum Volltext

Journal of global information management, 2023, Vol.31 (1), p.1-32
2023
Link zum Volltext



International journal of mobile and blended learning, 2023-02, Vol.15 (2), p.1-16
2023
Link zum Volltext
Aktive Filter
SpracheNdonga
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n
Neu hinzugefügt