Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
IEEE transactions on industrial informatics, 2019-07, Vol.15 (7), p.4332-4341
2019

Electronics letters, 2014-11, Vol.50 (23), p.1677-1678
2014
Link zum Volltext

Journal of physics. Conference series, 2021-11, Vol.2066 (1), p.12010
2021
Link zum Volltext

Assessment and evaluation in higher education, 2022-10, Vol.47 (7), p.1030-1042
2022
Link zum Volltext

Leveraging Applications of Formal Methods, Verification and Validation. Specialized Techniques and Applications, p.337-352
Link zum Volltext

Journal of computer assisted learning, 2022-08, Vol.38 (4), p.1077-1086
2022
Link zum Volltext

Advances in cognitive psychology, 2016-09, Vol.12 (3), p.145-149
2016
Link zum Volltext

Educational and psychological measurement, 2019-10, Vol.79 (5), p.931-961
2019
Link zum Volltext

Applied psychological measurement, 2022-06, Vol.46 (4), p.273-287
2022
Link zum Volltext

Educational and psychological measurement, 2022-08, Vol.82 (4), p.782-810
2022
Link zum Volltext


Applied psychological measurement, 2023-05, Vol.47 (3), p.237-252
2023
Link zum Volltext

Journal of educational and behavioral statistics, 2023-10, Vol.48 (5), p.636-660
2023
Link zum Volltext

IEEE transactions on instrumentation and measurement, 2023, Vol.72, p.1-12
2023
Link zum Volltext




Educational measurement, issues and practice, 2023-12, Vol.42 (4), p.6-18
2023
Link zum Volltext


Educational measurement, issues and practice, 2023-03, Vol.42 (1), p.76-98
2023
Link zum Volltext

Applied psychological measurement, 2021-07, Vol.45 (5), p.299-314
2021
Link zum Volltext

Open Access
Two New Models for Item Preknowledge
Applied psychological measurement, 2022-09, Vol.46 (6), p.447-461
2022
Link zum Volltext

Language assessment quarterly, 2023-10, Vol.20 (4-5), p.469-487
2023
Link zum Volltext

Educational measurement, issues and practice, 2023-09, Vol.42 (3), p.39-49
2023
Link zum Volltext

Educational measurement, issues and practice, 2023-03, Vol.42 (1), p.59-75
2023
Link zum Volltext
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Erscheinungsjahr
n.n
n.n