Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Journal of statistics and data science education, 2024-05, Vol.32 (2), p.161-173
2024
Link zum Volltext


Mathematics teacher educator, 2022-02, Vol.10 (2), p.143
2022
Link zum Volltext

Piecing It Together
Teaching children mathematics, 2014-11, Vol.21 (4), p.220-227
2014
Link zum Volltext

Mathematics teaching in the middle school, 2017-04, Vol.22 (8), p.462-470
2017
Link zum Volltext

The Mathematics teacher, 2021-11, Vol.114 (11), p.845-852
2021
Link zum Volltext

Teaching mathematics and its applications, 2023-03, Vol.42 (1), p.86
2023
Link zum Volltext

Open Access
Area Conceptions Sprout on Earth Day
Teaching children mathematics, 2015-04, Vol.21 (8), p.466-474
2015
Link zum Volltext

Journal of mathematics teacher education, 2020-02, Vol.23 (1), p.97-125
2020
Link zum Volltext

Emphasizing the M in STEAM Activities
Teaching children mathematics, 2019-05, Vol.25 (7), p.436-438
2019
Link zum Volltext

Mathematics teaching in the middle school, 2019-04, Vol.24 (6), p.338-345
2019
Link zum Volltext

Equity & excellence in education, 2015-10, Vol.48 (4), p.589-605
2015
Link zum Volltext

Mathematics Teacher, 2020-08, Vol.113 (8), p.643-650
2020
Link zum Volltext

Teaching children mathematics, 2018-03, Vol.24 (5), p.300-307
2018
Link zum Volltext


Volume is a treat
Teaching children mathematics, 2015-11, Vol.22 (4), p.264
2015
Link zum Volltext

Journal for research in mathematics education, 2024-07, Vol.55 (4), p.182-209
2024
Link zum Volltext

The Journal of mathematical behavior, 2023-06, Vol.70, p.101041, Article 101041
2023
Link zum Volltext

Inch by Inch, We Measure
Teaching children mathematics, 2016-04, Vol.22 (8), p.468-475
2016
Link zum Volltext


The Mathematics teacher, 2023-04, Vol.116 (4), p.273
2023
Link zum Volltext

The Mathematics teacher, 2023-04, Vol.116 (4), p.273-280
2023
Link zum Volltext


Reflect and Discuss
Teaching children mathematics, 2018-03, Vol.24 (5), p.300-307
2018
Link zum Volltext

Teaching children mathematics, 2018-03, Vol.25 (5), p.300
2018
Link zum Volltext
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n