Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
International journal of science and mathematics education, 2020-08, Vol.18 (6), p.1169-1184
2020
Link zum Volltext

Educational studies in mathematics, 2021-11, Vol.108 (3), p.473-491
2021
Link zum Volltext

Open Access
När dela lika är olika
Nordisk barnehageforskning, 2023, Vol.20 (2), p.110-129
2023
Link zum Volltext




International journal of mathematical education in science and technology, 2023, Vol.54 (8), p.1598-1613
2023
Link zum Volltext

International journal of science and mathematics education, 2016-12, Vol.14 (8), p.1535-1552
2016
Link zum Volltext

International journal of science and mathematics education, 2016-07, Vol.14 (Suppl 2), p.347-362
2016
Link zum Volltext

Mathematical thinking and learning, 2022
2022
Link zum Volltext

International journal of science and mathematics education, 2013-10, Vol.11 (5), p.1115-1135
2013
Link zum Volltext

Journal of Adult Learning, Knowledge and Innovation, 2021-05, Vol.4 (1), p.1-8
2021
Link zum Volltext

Mathematical thinking and learning, 2024-04, Vol.26 (2), p.143-158
2024
Link zum Volltext

The Journal of mathematical behavior, 2015-09, Vol.39, p.1-10
2015
Link zum Volltext

Journal of humanistic mathematics, 2015-01, Vol.5 (1), p.121-138
2015
Link zum Volltext

Philosophy of mathematics education journal, 2014 (28)
2014
Link zum Volltext

Philosophy of mathematics education journal, 2022, Vol.39 (39)
2022
Link zum Volltext

SN Social Sciences, 2021-04, Vol.1 (4), Article 90
2021
Link zum Volltext

International journal of science and mathematics education, 2017, Vol.15 (4), p.759-776
2017
Link zum Volltext

EPJ data science, 2016-12, Vol.5 (1), p.4, Article 4
2016
Link zum Volltext

Open Access
Taking a European perspective
The proceedings of the 12th International Congress on Mathematics Education, 2015, p.161
2015
Link zum Volltext

Students' and Teachers' Values, Attitudes, Feelings and Beliefs in Mathematics Classrooms, 2017, p.135-143
2017
Link zum Volltext


Att göra matematik och naturvetenskap relevant inom undervisning för hållbar utveckling, 2023, p.69
2023
Link zum Volltext

International journal of mathematical education in science and technology, 2008-01, Vol.39 (1), p.1-12
2008
Link zum Volltext
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Erscheinungsjahr
n.n
n.n
Neu hinzugefügt