Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Teachers College record (1970), 2008-03, Vol.110 (3), p.608-645
2008
Link zum Volltext




Journal of mathematics teacher education, 2008-09, Vol.11 (5), p.349-371
2008
Link zum Volltext

Cognition and instruction, 2007-01, Vol.25 (2-3), p.161-217
2007
Link zum Volltext


Mathematics education research journal, 2012-09, Vol.24 (3), p.257-281
2012
Link zum Volltext

Theory into practice, 2016-10, Vol.55 (4), p.294-301
2016
Link zum Volltext

The Journal of mathematical behavior, 2024-03, Vol.73, p.101124, Article 101124
2024
Link zum Volltext

Mathematics teacher educator, 2021-02, Vol.9 (2), p.94
2021
Link zum Volltext

For the learning of mathematics, 2020-03, Vol.40 (1), p.28-35
2020
Link zum Volltext

Moving Students to “the Why?”
Mathematics teaching in the middle school, 2015-04, Vol.20 (8), p.484-491
2015
Link zum Volltext

This issue
Theory into practice, 2023-01, Vol.62 (1), p.1-4
2023
Link zum Volltext

This issue
Theory into practice, 2023-01, Vol.62 (1), p.1-4
2023
Link zum Volltext

This issue
Theory into practice, 2023-01, Vol.62 (1), p.1-4
2023
Link zum Volltext

Open Access
Justification as an Equity Practice
The Mathematics teacher, 2020-02, Vol.113 (2), p.102-109
2020
Link zum Volltext




This Issue
Theory into practice, 2016-10, Vol.55 (4), p.275-278
2016
Link zum Volltext

This Issue
Theory into practice, 2016-10, Vol.55 (4), p.275-278
2016
Link zum Volltext

This Issue
Theory into practice, 2016-10, Vol.55 (4), p.275-278
2016
Link zum Volltext

PRIMUS : problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, 2010-11, Vol.20 (8), p.646-663
2010
Link zum Volltext

Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n
Neu hinzugefügt