Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
International journal of serious games, 2021-06, Vol.8 (2), p.129-146
2021
Link zum Volltext

Frontiers in computer science (Lausanne), 2020-09, Vol.2
2020
Link zum Volltext





Open Access
Hybrid Games and Interaction Design
Interaction design & architecture(s), 2023-03 (56), p.5-7
2023
Link zum Volltext

Educational media international, 2024-04, Vol.61 (1-2), p.117-133
2024
Link zum Volltext

International journal of serious games, 2022-05, Vol.9 (2), p.115-133
2022
Link zum Volltext

Board game studies journal, 2023-10, Vol.17 (1), p.205-229
2023
Link zum Volltext


Back in the Game: Modern Board Games
Videogame Sciences and Arts, p.72-85
Link zum Volltext

Gaming, Simulation and Innovations: Challenges and Opportunities, p.254-272
Link zum Volltext

Latin American journal of solids and structures, 2023-01, Vol.20 (7)
2023
Link zum Volltext




Ninth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM'21), 2021, p.624-628
2021
Link zum Volltext


2020 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 2020, p.197-201
2020



2021 4th International Conference of the Portuguese Society for Engineering Education (CISPEE), 2021, p.1-8
2021
Link zum Volltext


Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Erscheinungsjahr
n.n
n.n