Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...





The Journal of consumer marketing, 2001-06, Vol.18 (3), p.219-235
2001
Link zum Volltext

Social indicators research, 2011-09, Vol.103 (3), p.357-377
2011
Link zum Volltext

Japanese journal of political science, 2011-12, Vol.12 (3), p.359-373
2011
Link zum Volltext

Trying to Be Cosmopolitan
The Journal of consumer research, 1999-12, Vol.26 (3), p.214-241
1999
Link zum Volltext


Organizations and markets in emerging economies, 2011-01, Vol.2 (1), p.75-98
2011
Link zum Volltext







Current politics and economics of South, Southeastern, and Central Asia, 2017-04, Vol.26 (2), p.125-150
2017
Link zum Volltext

Quality of Life in Singapore
Social indicators research, 2009-06, Vol.92 (2), p.337-376
2009
Link zum Volltext


Student Growth and Development in New Higher Education Learning Spaces, 2023, Vol.1, p.65-82
1, 2023
Link zum Volltext

Student Growth and Development in New Higher Education Learning Spaces, 2023, Vol.1, p.14-29
1, 2023
Link zum Volltext

Student Growth and Development in New Higher Education Learning Spaces, 2023, Vol.1, p.47-64
1, 2023
Link zum Volltext

Student Growth and Development in New Higher Education Learning Spaces, 2023, Vol.1, p.83-97
1, 2023
Link zum Volltext

Reflections and Aspirations
Student Growth and Development in New Higher Education Learning Spaces, 2023, Vol.1, p.98-110
1, 2023
Link zum Volltext
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n