Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...


Educational technology research and development, 2023-12, Vol.71 (6), p.2243-2269
2023
Link zum Volltext



Theoretical Background
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016, p.17-22
2016
Link zum Volltext

Introduction
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016, p.15-16
2016
Link zum Volltext

Results
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016, p.35-48
2016
Link zum Volltext

Discussion
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016, p.49-54
2016
Link zum Volltext

Method
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016, p.25-33
2016
Link zum Volltext

Aims of this Study and Hypotheses
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016, p.23-24
2016
Link zum Volltext

Intro
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016
2016
Link zum Volltext

Tables and Figures
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016
2016
Link zum Volltext

Introduction
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016
2016
Link zum Volltext

Abstract
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016
2016
Link zum Volltext

Institutsprofil
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016
2016
Link zum Volltext

Results
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016
2016
Link zum Volltext

Discussion
Short- and Long-Term Modality Effect in Multimedia Learning, 2016
2016
Link zum Volltext

Proceedings of the 8th Nordic Conference on Human-Computer Interaction: Fun, Fast, Foundational, 2014, p.963-966
2014
Link zum Volltext

International Handbook of Computer-Supported Collaborative Learning, p.643-660
Link zum Volltext