Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

The Reference librarian, 2007-03, Vol.48 (1), p.37-55
2007
Volltextzugriff (PDF)

Collection management, 2001-12, Vol.26 (4), p.73-88
2001
Volltextzugriff (PDF)

Reference services review, 1997-08, Vol.25 (2), p.73-78
1997
Volltextzugriff (PDF)

Reference services review, 2000-09, Vol.28 (3), p.223-239
2000
Volltextzugriff (PDF)

Journal of management education, 1998-12, Vol.22 (6), p.771-786
1998
Volltextzugriff (PDF)

SLA Report: Meri Meredith
Library hi tech news, 2000-08, Vol.17 (8)
2000
Volltextzugriff (PDF)

Acknowledgments
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Welcome
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Introduction
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Speak Slowly and Distinctly
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

The Problem
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005, p.1-15
2005
Volltextzugriff (PDF)

Respect
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Acknowledgments
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Cultures of the World, A-I
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Introduction
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Cultures of the World, J–W
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005, p.163-213
2005
Volltextzugriff (PDF)

Communication
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Learning versus Teaching
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Diplomacy
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Etiquette
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Frontmatter
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Chapter Six. Etiquette
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)

Chapter One. The Problem
Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette, 2005
2005
Volltextzugriff (PDF)