Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
The international journal for academic development, 2018-04, Vol.23 (2), p.72-85
2018
Volltextzugriff (PDF)


The Journal of higher education (Columbus), 2008-09, Vol.79 (5), p.489-512
2008
Volltextzugriff (PDF)

To Improve the Academy, 2022-11, Vol.41 (2), p.46
2022
Volltextzugriff (PDF)

Simulation & gaming, 2003-06, Vol.34 (2), p.198-219
2003
Volltextzugriff (PDF)

The Journal of higher education (Columbus), 2008-09, Vol.79 (5), p.489-512
2008
Volltextzugriff (PDF)

To Improve the Academy: A Journal of Educational Development, 2009-01, Vol.27 (20210331)
2009
Volltextzugriff (PDF)

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning, 2013, p.18-52
1, 2013
Volltextzugriff (PDF)

To Improve the Academy: A Journal of Educational Development, 2008-01, Vol.26 (20210331)
2008
Volltextzugriff (PDF)

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning, 2013, p.1-17
1, 2013
Volltextzugriff (PDF)

Advancing the Culture of Teaching on Campus, 2011, p.50-64
1, 2011
Volltextzugriff (PDF)

To improve the academy, 2009-06, Vol.27 (1), p.385-400
2009
Volltextzugriff (PDF)

To improve the academy, 2009-06, Vol.27 (1), p.385-400
2009
Volltextzugriff (PDF)


Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning, 2013, p.122-146
1, 2013
Volltextzugriff (PDF)

Advancing the Culture of Teaching on Campus, 2011, p.80-96
1, 2011
Volltextzugriff (PDF)



Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning, 2013, p.147-174
1, 2013
Volltextzugriff (PDF)


To improve the academy, 2008-06, Vol.26 (1), p.242-262
2008
Volltextzugriff (PDF)

Simulation & gaming, 2003-06, Vol.34 (2), p.198-219
2003
Volltextzugriff (PDF)



Political Research Online, Harvard University Library, 1999, 1999
1999
Volltextzugriff (PDF)