Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

International journal of designs for learning, 2019-05, Vol.10 (1), p.103-115
2019
Volltextzugriff (PDF)

ELT journal, 2024-04, Vol.78 (2), p.137-148
2024
Volltextzugriff (PDF)

Reading & writing quarterly, 2024-03, Vol.40 (2), p.135-151
2024
Volltextzugriff (PDF)


Business and professional communication quarterly, 2020-09, Vol.83 (3), p.309-335
2020
Volltextzugriff (PDF)



Sisal journal, 2010-09, Vol.1 (2), p.100-114
2010
Volltextzugriff (PDF)


Research papers in language teaching and learning, 2021-02, Vol.11 (1), p.251-267
2021
Volltextzugriff (PDF)

Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.1-17
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Defining Curriculum
Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.18-34
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.153-173
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Program-Wide Implementation
Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.197-222
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Context and Contextual Analysis
Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.35-58
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.59-78
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.174-196
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Evaluation of Process and Product
Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.223-251
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.127-152
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Learner Analysis
Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.79-100
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Contextual Synthesis
Curriculum Development for Intensive English Programs, 2023, p.101-126
1, 2023
Volltextzugriff (PDF)

Open Access
An Evaluation Framework for CALL
TESL-EJ (Berkeley, Calif.), 2016-08, Vol.20 (2), p.1
2016
Volltextzugriff (PDF)

2012
Volltextzugriff (PDF)

2012
Volltextzugriff (PDF)
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Publikationsform
Erscheinungsjahr
n.n
n.n