Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
International journal of qualitative studies on health and well-being, 2022-12, Vol.17 (1), p.2131216-2131216
2022
Volltextzugriff (PDF)


Marketing science (Providence, R.I.), 2013-05, Vol.32 (3), p.454-470
2013
Volltextzugriff (PDF)

Sport marketing quarterly, 2021-03, Vol.30 (1), p.47-57
2021
Volltextzugriff (PDF)

Sport marketing quarterly, 2021-03, Vol.30 (1), p.47-57
2021
Volltextzugriff (PDF)


IEEE internet of things journal, 2022-01, Vol.9 (2), p.1608-1621
2022
Volltextzugriff (PDF)



Management science, 2024-06, Vol.70 (6), p.3398-3416
2024
Volltextzugriff (PDF)

International journal of sports marketing & sponsorship, 2021-04, Vol.22 (2), p.293-311
2021
Volltextzugriff (PDF)


Journal of marketing, 2024-01, Vol.88 (1), p.31-52
2024
Volltextzugriff (PDF)

Quantitative marketing and economics, 2022-06, Vol.20 (2), p.141-178
2022
Volltextzugriff (PDF)

IEEE transactions on knowledge and data engineering, 2022-12, Vol.34 (12), p.5610-5620
2022
Volltextzugriff (PDF)

IEEE transactions on instrumentation and measurement, 2023, Vol.72, p.1-13
2023
Volltextzugriff (PDF)

International journal of research in marketing, 2020-09, Vol.37 (3), p.544-556
2020
Volltextzugriff (PDF)

Expert systems with applications, 2022-03, Vol.189, p.116081, Article 116081
2022
Volltextzugriff (PDF)

Modeling Indivisible Demand
Marketing science (Providence, R.I.), 2014-05, Vol.33 (3), p.364-381
2014
Volltextzugriff (PDF)

Sport marketing quarterly, 2024-06, Vol.33 (2), p.99-115
2024
Volltextzugriff (PDF)


Expert systems with applications, 2017-09, Vol.80, p.107-125
2017
Volltextzugriff (PDF)



Price Promotions in Choice Models
Marketing science (Providence, R.I.), 2016-03, Vol.35 (2), p.319-334
2016
Volltextzugriff (PDF)
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Erscheinungsjahr
n.n
n.n