Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...


Information and software technology, 2023-07, Vol.159, p.107191, Article 107191
2023
Link zum Volltext

Informatics in education, 2007-01, Vol.6 (1), p.81-102
2007
Link zum Volltext


2023 IEEE/ACM 45th International Conference on Software Engineering: Software Engineering Education and Training (ICSE-SEET), 2023, p.82-94
2023
Link zum Volltext

2016 IEEE 29th International Conference on Software Engineering Education and Training (CSEET), 2016, p.86-90
2016

2017 IEEE/ACM 39th International Conference on Software Engineering: Software Engineering Education and Training Track (ICSE-SEET), 2017, p.4-12
2017
Link zum Volltext

2016 IEEE 29th International Conference on Software Engineering Education and Training (CSEET), 2016, p.142-146
2016

2015 IEEE/ACM 37th IEEE International Conference on Software Engineering, 2015, Vol.2, p.428-434
2015


Ammattikasvatuksen aikakauskirja, 2022-12, Vol.24 (3), p.4-11
2022
Link zum Volltext

Proceedings of the 13th Koli Calling International Conference on computing education research, 2013, p.13-22
2013
Link zum Volltext



Journal of information technology education, 2011, Vol.10
2011
Link zum Volltext

Software Quality: Quality Intelligence in Software and Systems Engineering, p.121-133
Link zum Volltext

Data Driven Approaches in Digital Education, p.434-440
Link zum Volltext

Journal of Information Technology Education. Innovations in Practice, 2011, Vol.10, p.119-132
2011
Link zum Volltext

Koli Calling 2019 conference report
SIGCSE bulletin, 2020-01, Vol.52 (1), p.11-12
2020
Link zum Volltext

Proceedings of the 10th Koli Calling International Conference on computing education research, 2010, p.86-93
2010
Link zum Volltext

SIGCSE bulletin, 2019-08, Vol.51 (3), p.3-4
2019
Link zum Volltext

Koli Calling 2018 preview
SIGCSE bulletin, 2018-10, Vol.50 (4), p.3-4
2018
Link zum Volltext

Proceedings of the 45th ACM technical symposium on computer science education, 2014, p.33-38
2014
Link zum Volltext