Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
International review of applied linguistics in language teaching, IRAL, 2021-09, Vol.59 (3), p.315-334
2021
Volltextzugriff (PDF)

System (Linköping), 2020-07, Vol.91, p.102244-13, Article 102244
2020
Volltextzugriff (PDF)

International journal of educational research, 2018-03, Vol.88, p.60-72
2018
Volltextzugriff (PDF)

Language teaching research : LTR, 2021-11, Vol.25 (6), p.972-994
2021
Volltextzugriff (PDF)

System (Linköping), 2018-06, Vol.74, p.183-193
2018
Volltextzugriff (PDF)

The Modern language journal (Boulder, Colo.), 2022-09, Vol.106 (3), p.599-616
2022
Volltextzugriff (PDF)

Applied linguistics review, 2022-01, Vol.13 (1), p.99-116
2022
Volltextzugriff (PDF)



Language teaching research : LTR, 2017-07, Vol.21 (4), p.454-479
2017
Volltextzugriff (PDF)

The Modern language journal (Boulder, Colo.), 2021-12, Vol.105 (4), p.767-791
2021
Volltextzugriff (PDF)


Studies in second language acquisition, 2017-12, Vol.39 (4), p.851-868
2017
Volltextzugriff (PDF)

Journal of university teaching & learning practice, 2020-01, Vol.17 (5)
2020
Volltextzugriff (PDF)

System (Linköping), 2017-04, Vol.65, p.15-24
2017
Volltextzugriff (PDF)

Language teaching research : LTR, 2023-04, p.136216882311607
2023
Volltextzugriff (PDF)


International journal of applied linguistics, 2023-07, Vol.33 (2), p.242-259
2023
Volltextzugriff (PDF)



Language learning journal, 2021-11, Vol.49 (6), p.711-724
2021
Volltextzugriff (PDF)

Computer assisted language learning, 2023-09, Vol.36 (7), p.1206-1235
2023
Volltextzugriff (PDF)


Innovation in language learning and teaching, 2021-05, Vol.15 (3), p.247-262
2021
Volltextzugriff (PDF)

The Cambridge Handbook of Corrective Feedback in Second Language Learning and Teaching, 2021, p.275-299
2021
Volltextzugriff (PDF)
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Erscheinungsjahr
n.n
n.n