Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
International journal of science and mathematics education, 2023-03, Vol.21 (3), p.881-898
2023
Volltextzugriff (PDF)

School science and mathematics, 2024-02, Vol.124 (1), p.32-47
2024
Volltextzugriff (PDF)


International journal of mathematical education in science and technology, 2022-06, Vol.53 (6), p.1683-1687
2022
Volltextzugriff (PDF)

Mathematics education research journal, 2020-12, Vol.32 (4), p.629-651
2020
Volltextzugriff (PDF)


International journal of mathematical education in science and technology, 2021-03, Vol.52 (3), p.477-490
2021
Volltextzugriff (PDF)

School science and mathematics, 2022-03, Vol.122 (3), p.155-168
2022
Volltextzugriff (PDF)

International journal of mathematical education in science and technology, 2020-05, Vol.51 (4), p.614-625
2020
Volltextzugriff (PDF)

Journal of hazardous materials, 2009-07, Vol.166 (1), p.508-513
2009
Volltextzugriff (PDF)

International journal of mathematical education in science and technology, 2020-05, Vol.51 (4), p.604-613
2020
Volltextzugriff (PDF)

International journal of mathematical education in science and technology, 2019-08, Vol.50 (6), p.856-882
2019
Volltextzugriff (PDF)


International journal of mathematical education in science and technology, 2022-04, Vol.53 (4), p.1010-1017
2022
Volltextzugriff (PDF)


International journal of mathematical education in science and technology, 2018-10, Vol.49 (7), p.1025-1051
2018
Volltextzugriff (PDF)

School science and mathematics, 2020-05, Vol.120 (5), p.198-208
2020
Volltextzugriff (PDF)



Mathematics education research journal, 2018-09, Vol.30 (3), p.325-354
2018
Volltextzugriff (PDF)



Educational studies in mathematics, 2014-02, Vol.85 (2), p.241-263
2014
Volltextzugriff (PDF)

Concurrent engineering, research and applications, 2018-09, Vol.26 (3), p.265-275
2018
Volltextzugriff (PDF)

Filling in the Gaps
Teaching children mathematics, 2019-03, Vol.25 (5), p.274-280
2019
Volltextzugriff (PDF)
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Erscheinungsjahr
n.n
n.n