Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...


1, 2017
Volltextzugriff (PDF)

International journal of inclusive education, 2020-06, Vol.24 (7), p.721-738
2020
Volltextzugriff (PDF)




In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024, p.43-54
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)

Series
In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024
2024
Volltextzugriff (PDF)

Epilogue: Out of the cage
In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024
2024
Volltextzugriff (PDF)

In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024, p.66-79
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)

In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024, p.80-91
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)

Prologue: Into the cage
In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024
2024
Volltextzugriff (PDF)

The impact of the Covid-19 pandemic
In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024, p.55-65
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)

In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024, p.13-20
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)

In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024, p.1-12
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)

In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024, p.30-42
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)

In-Patient Mental Health Care from the Asylum System to the Present Day, 2024, p.21-29
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)

Enhancing Wellbeing and Independence for Young People with Profound and Multiple Learning Difficulties, 2021
2021
Volltextzugriff (PDF)

Enhancing Wellbeing and Independence for Young People with Profound and Multiple Learning Difficulties, 2021
2021
Volltextzugriff (PDF)

Introduction
Enhancing Wellbeing and Independence for Young People with Profound and Multiple Learning Difficulties, 2021
2021
Volltextzugriff (PDF)

The Lives Lived Well UK questionnaire
Enhancing Wellbeing and Independence for Young People with Profound and Multiple Learning Difficulties, 2021
2021
Volltextzugriff (PDF)

Physics of fluids (1994), 2003-08, Vol.15 (8), p.2441-2444
2003
Volltextzugriff (PDF)


A Different View of Curriculum and Assessment for Severe, Complex and Profound Learning Disabilities, 2024, p.51-62
1, 2024
Volltextzugriff (PDF)
Suchergebnisse filtern
Filter anzeigen
Sprache
Erscheinungsjahr
n.n
n.n
Neu hinzugefügt